دپارتمان زبان اسپانیایی موسسه زبان اسپانیایی

مکالمه زبان اسپانیایی

زبان اسپانیایی بعد از انگلیسی از رایج‌ترین زبان‌های جهان است. در حال حاضر صدها میلیون نفر در اکثر نقاط جهان به این زبان صحبت می‌کنند. زبان اسپانیایی به عنوان نخستین زبان رسمی در کشور اسپانیا و کلیه‌ی کشورهای آمریکای لاتین (به جز برزیل) همچنین در مراکش ، آروبا ، گینه‌ی استوایی و قسمت‌هایی از فیلیپین به رسمیت شناخته می‌شود. علاوه بر این، به عنوان زبان دوم در ایالات متحده‌ی آمریکا بیشترین گویشور را به خود اختصاص می‌دهد.

چرا اسپانیایی یاد بگیریم؟

زبان اسپانیایی بعد از انگلیسی از رایج‌ترین زبان‌های جهان است. در حال حاضر صدها میلیون نفر در اکثر نقاط جهان به این زبان صحبت می‌کنند. زبان اسپانیایی به عنوان نخستین زبان رسمی در کشور اسپانیا و کلیه‌ی کشورهای آمریکای لاتین (به جز برزیل) همچنین در مراکش، گینه‌ی استوایی و قسمت‌هایی از فیلیپین به رسمیت شناخته می‌شود. علاوه بر این، به عنوان زبان دوم در ایالات متحده‌ی آمریکا بیشترین گویشور را به خود اختصاص می‌دهد.

ازجمله مزیت‌های یادگیری این زبان می‌توان به بهره‌گیری از تحصیلات رایگان به زبان اسپانیایی در دانشگاه‌های کشورهای اسپانیایی زبان و همچنین دسترسی به منابع علمی، آموزشی و میلیون‌ها کتاب منتشر شده به این زبان و برقراری ارتباط با جمعیتی بالغ بر ۴۰۰ میلیون نفر در جهان اشاره نمود.

بارزترین ویژگی فرهنگی کشورهای آمریکای لاتین و اسپانیا رفتار صمیمانه و مهمان‌پذیری مردم این کشورهاست. همچنین، امتیازاتی نیز برای گردشگران ایرانی برای سفر به برخی از کشورهای آمریکای لاتین در نظر گرفته شده است؛ برای مثال برای سفر به یک مقصد گردشگری جذاب و متفاوت در آمریکای جنوبی نیازی به تهیه‌ ویزا برای ایرانیان نیست.

کشورهای آمریکای لاتین و اسپانیا مهد پرورش بسیاری از ادیبان و شاعران برجسته و برندگان جایزه‌ نوبل ادبیات بوده‌اند.

سیستم آموزشی مکالمه اسپانیایی موسسه زبان پرتودانش

کتاب نیو پریسما  Nuevo Prisma جزو جدیدترین متدهای طراحی شده‌ برای مکالمه  اسپانیایی توسط موسسه‌ Edinumen است که در ۵  سطح A1, A2, B1, B2, C1 تألیف شده است. از مشخصات این مجموعه می‌توان به استفاده از موضوعات بروز با درونمایه‌های فرهنگیِ اسپانیا، ارائه‌ نکات دستوری صریح و شفاف، تقویت و تأکید بر چهار مهارت گفتاری، شنیداری، خوانداری و نوشتاری اشاره کرد. در صورت تمایل، زبان‌آموزان، در پایان هر کتاب، می‌توانند به منظور ارزیابی دانشِ زبانی خود در آزمون DELE شرکت نمایند.

دپارتمان اسپانیایی موسسه زبان پرتودانش با استفاده از کادر حرفه‌ای، مدرسین مجرب و انتخاب متدی نوین برای دستیابی به بالاترین سطح رضایتمندی متقاضیان نهایت تلاش خود را نموده است. با شرکت در کلاس‌های اسپانیایی پیشرفت روزافزون خود در مکالمه اسپانیایی را بیش از پیش احساس نمایید.

از دیگر مزایای شرکت در کلاس‌های زبان اسپانیایی موسسه زبان پرتودانشرگزاری دوره‌های مکالمه‌ آزاد و فیلم در پایان هر کتاب می‌باشد.

همچنین علاقمندان به یادگیری دوره تخصصی تجاری با این دپارتمان تماس حاصل نمایند.

 

 

پخش ویدیو