مسیر آموزش زبان ایتالیایی برای شما
دانشجو هستید و می‌خواهید برای ادامه‌ی تحصیل به ایتالیا بروید؟ یا کسب و کاری دارید که با شرکت‌های ایتالیایی مدام در ارتباط است؟ تصمیم گرفته‌اید برای ادامه‌ی زندگی به ایتالیا مهاجرت کنید؟ در دانشگاه، معماری یا مد می‌خوانید و می‌خواهید بهتر از متون تخصصی ایتالیایی سر در بیاورید؟ رشته تحصیلی‌تان زبان ایتالیایی است و می‌خواهید وارد حوزه‌ی آموزش زبان ایتالیایی شوید؟ یا شاید قرار است به زودی با یک ایتالیایی‌زبان تشکیل خانواده دهید!

 

 

دلایل برای یاد گرفتن زبان ایتالیایی کم نیست. دپارتمان زبان ایتالیایی موسسه زبان پرتودانش برای افراد مختلف با اهداف مختلف که نیاز به آموزش زبان ایتالیایی دارند کلاس‌های آموزشی برگزار می نماید.

 

علاوه بر کلاس‌های آموزش زبان ایتالیایی، دوره‌های مخصوص آمادگی کنکور دانشگاه‌های ایتالیا، دوره‌های تربیت مدرس ایتالیایی و انواع کارگاه‌های مهارت‌افزایی از جمله دوره‌هایی است که برای پاسخ به نیازهای گوناگون مخاطبان در برنا برقرار می‌شود.

3 سطح آموزشی زبان ایتالیایی در موسسه زبان پرتودانش

آموزش زبان ایتالیایی از مبتدی

آموزش زبان ایتالیایی از سطح متوسط

آموزش زبان ایتالیایی از سطح پیشرفته

 

سایر دوره‌ها و خدمات آموزشی:

آمادگی برای آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های ایتالیا
اگر قصد ادامه تحصیل در ایتالیا را دارید لازم است در یکی از آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های ایتالیا حدنصاب لازم را کسب کنید. برای تحصیل به زبان ایتالیایی آزمون معروف به «آلفاتست» و برای تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی، آزمون IMAT پیش روی شماست.ما شما را در این راه همراهی می نماییم.

 

جزئیات دوره‌های کنکور ایتالیا

مهارت‌افزایی در زبان و فرهنگ ایتالیایی
دوره‌های مکالمه زبان ایتالیایی، کارگاه‌های ضمایر در زبان ایتالیایی، کارگاه‌های تحلیل فیلم به زبان ایتالیایی، کارگاه آداب زندگی در ایتالیا … اگر به چنین عناوین برنامه‌هایی علاقه‌مند هستید که بر روی یک مهارت خاص یا یک فعالیت خاص تمرکز دارند ما دوره های ویژه ای برای شما پیش بینی نموده ایم

 

جزئیات دوره‌های مهارت‌افزایی

تربیت مدرس زبان ایتالیایی
اگر زبان ایتالیایی مسلط هستید و تمایل دارید تدریس کنید این یک فرصت خوب است. متقاضیان یادگیری زبان ایتالیایی روز به روز در حال افزایش است و مدرسان حرفه‌ای هوادار بسیاری دارند. ما دوره های تخصصی تربیت مدرس زبان ایتالیایی را توسط مدرسین بنام ایرانی و حتی خارجی پیش بینی نموده ایم از سوابق بسیار بارز این دوره های برگزاری 12 دوره کلاس تربیت مدرس توسط اساتیدی مانند دکتر سهراب گودرزی خانم فرانچسکا بونتی و اقای پیرلو نام برد